مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 23:362018-01-18سياسي

دلیل مخالفت نمایندگان مجلس با طرح منطقه آزاد، مخالفت با دولت بود


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: عمده دلیل مخالفت نمایندگان مجلس در دوره گذشته با طرح دولت در خصوص توسعه مناطق آزاد تجاری، - مخالفت با دولت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اردبیل، محمد فیضی امشب در نشست با شورای مرکزی اصناف و بازاریان شهر اردبیل اظهار کرد: عمده دلیل مخالفت نمایندگان مجلس در دوره گذشته با طرح دولت در خصوص توسعه مناطق آزاد تجاری، مخالفت با دولت بود.

وی افزود: در برنامه ششم بر توسعه مناطق آزاد در سطح کشور تاکید شده است و نیازی به کسب دو سوم آرا ندارد و این طرح با کسب 50 درصد به علاوه یک رای می تواند در مجلس تصویب شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت بعد از رد شدن این طرح برای بار دوم در مجلس برنامه ای برای طرح دوباره آن در مجلس نداشت و این طرح با پیگیری ها و درخواست نمایندگان استان های ذی نفع و با رایزنی با شخص رییس جمهور و معاون پارلمانی وی دوباره در مجلس مطرح شد.

فیضی با اشاره به اینکه این لایحه با کمی اصلاح دوباره به مجلس فرستاده شد اضافه کرد: این طرح جزء معدود طرح هایی است که مخالفان و موافقان آن با حساسیت بسیار بالایی آن را در مجلس پیگیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل مخالفت نمایندگان مجلس با طرح منطقه آزاد، مخالفت با دولت بود

دلیل مخالفت نمایندگان مجلس با طرح منطقه آزاد، مخالفت با دولت بود