مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 21:062018-01-18ورزشي

پیامک داده اند که در ریکاوری تیم ملی شرکت نکنید/ تابع دستور کادر فنی ذوب آهن هستیم


دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از فدراسیون فوتبال به ما پیام دادند که شما و سایر بازیکنان ذوب آهن در ریکاوری های تیم ملی شرکت نکنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، رشید مظاهری عصر امروز پس از پیروزی ذوب آهن برابر صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشحالم که بازی را توانستیم ببریم چرا که لیاقت پیروزی در این دیدار را داشتیم و اگر دقت کرده باشید مدافعان تیم ما بسیار عالی عمل کرده اند و تعداد خیلی محدودی توپ روی دروازه من آمد.

وی افزود: در موقعیتی که گل خوردم هم یک توپ با احتمال 20 درصد گل شدن بود که با بدشانسی من گل شد و به نظر من این توپ هم بر اثر اشتباه وارد دروازه شد.

دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن در مورد اشتباه وحید محمدزاده، عنوان کرد: این مدافع جزو 3 دفاع برتر لیگ است و خوشحالم که این بازیکنان همبازی من هستند.

وی در خصوص ریکاوری های تیم ملی نیز گفت: یک سری صحبت ها شده که در ریکاوری های تیم ملی حاضر نشوید ولی به نظر من ریکاوری آنجا خیلی به ما کمک می کند و خاص است و لازم است آنجا باشیم ولی کادر فنی صلاح دانستند که شرکت نکنیم و ما تابع دستور کادر فنی هستیم.

مظاهری در پایان خاطر نشان کرد: از فدراسیون فوتبال به ما پیام دادند که شما و سایر بازیکنان ذوب آهن در ریکاوری های تیم ملی شرکت نکنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامک داده اند که در ریکاوری تیم ملی شرکت نکنید/ تابع دستور کادر فنی ذوب آهن هستیم

پیامک داده اند که در ریکاوری تیم ملی شرکت نکنید/ تابع دستور کادر فنی ذوب آهن هستیم