مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 19:162018-01-18سياسي

کشاورزان باید بیشترین بازده را از منابع آبی موجود ببرند


معاون عمرانی و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور گفت: کشاورزان باید از منابع آبی موجود بیشترین بازده را ببرند تا هم از لحاظ درآمدی و هم از لحاظ استفاده بهینه از آب شاهد ایجاد شرایط جدید باشیم.

- کشاورزان باید بیشترین بازده را از منابع آبی موجود ببرند معاون عمرانی و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور گفت: کشاورزان باید از منابع آبی موجود بیشترین بازده را ببرند تا هم از لحاظ درآمدی و هم از لحاظ استفاده بهینه از آب شاهد ایجاد شرایط جدید باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از اصفهان، سید محمد علی افشانی عصر امروز در جلسه رسیدگی و ارائه مشکلات بخش های شهرستان اصفهان با اشاره به کمی بارش در کل کشور، افزود: کشاورزان باید از منابع آبی موجود بیشترین بازده را ببرند تا هم از لحاظ درآمدی و هم از لحاظ استفاده بهینه از آب شاهد ایجاد شرایط جدید باشیم.

معاون عمرانی و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور تصریح کرد: باید در نوع کاشت و پافشاری به خودکفایی محصولات کشاورزی برای بهره برداری بهتر از آب در استان ها ظرفیت و توان اقلیمی آن منطقه را در نظر گرفت.

افشانی بیان کرد: در حال حاضر ایجاد مشاغل جدید، توسعه گردشگری و استفاده از انرژی خورشیدی یکی از راهکارهای رفع مشکلات منطقه شرق اصفهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان باید بیشترین بازده را از منابع آبی موجود ببرند

کشاورزان باید بیشترین بازده را از منابع آبی موجود ببرند