مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 18:502018-01-18اقتصادي

افزایش ماندگاری زائران مشکلات اقتصادی خراسان رضوی را حل می کند


رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ماندگاری زائران می تواند تا حدود زیادی مشکلات اقتصادی استان را حل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دکتر رضا شیران که ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی در محل موزه بزرگ خراسان سخن می گفت در ادامه اظهار کرد:از طرف خود و همه همکارانم در مجمع نمایندگان خراسان رضوی از مدیرکل میراث فرهنگی سابق تشکر می کنم و امیدوارم که مدیرکل جدید در این زمینه موفق باشد.

وی با بیان اینکه من افتخار داشتم که در عملیات فتح المبین حضور داشته باشم، گفت: در این عملیات تمام گردان ما جز پنج نفر به شهادت رسیدند و ما گردان جدیدی را راه اندازی کردیم که در آن جا با جناب آقای مکرمی فر مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان آشنا شدیم و این آشنایی و دوستی تاکنون ادامه دارد.

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بودجه 97 ردیفی آمد تحت عنوان عوارض خروج از کشور که هدف آن بازدارندگی است زیرا 10 میلیون نفر در سال گذشته از کشور خارج شدند که اگر هرکدام دو هزار دلار با خود خارج کرده باشند، 20 میلیارد دلار از کشور خارج شده در شرایطی که ما باید قیمت دلار را با تزریق دلار به بازار حفظ کنیم و فروش نفت هم با سختی هایی مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ماندگاری زائران مشکلات اقتصادی خراسان رضوی را حل می کند

افزایش ماندگاری زائران مشکلات اقتصادی خراسان رضوی را حل می کند