مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 17:362018-01-18سياسي

سازمان تأمین اجتماعی باید به دنبال درآمدهای پایدار برود


نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تأمین اجتماعی باید به دنبال درآمدهای پایدار برود تا با توجه به افزایش جامعه بازنشستگان، - بتواند هزینه های روز افزون خود را پوشش دهد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اراک، حجت الاسلام علیرضا سلیمی ظهر امروز در نشست با ثریا پازوکی مدیر جدید درمان تامین اجتماعی استان مرکزی اظهار کرد: بخش درمان در تأمین اجتماعی بخش بسیار مهمی است، عمده مراجعان تأمین اجتماعی کارگران و بازنشستگان هستند که از نظر مالی توان کافی ندارند و ارائه خدمات درمانی به این قشر بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: ما نگران هستیم که مشکلات مالی تامین اجتماعی به این بخش سایه بیاندازد، باید درمانگاه های محلات و دلیجان در زمینه پزشک متخصص و داخلی تقویت شوند و با توجه به جامعه هدف این مجموعه کمک کننده است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت فیزیکی درمانگاه دلیجان، بیان داشت: وضعیت فیزیکی این درمانگاه هم اکنون مناسب است و درمانگاه محلات نیز از نظر فیزیکی نیاز به مناسب سازی دارد.

سلیمی با اشاره به اینکه تجهیزات پزشکی ابزار کار درمان است و باید در محلات و دلیجان تقویت شوند، ادامه داد: وضعیت کمبود پرسنل درمانگاه های محلات و دلیجان تامین شود و وضعیت داروخانه نیز مراقبت شود تا دچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تأمین اجتماعی باید به دنبال درآمدهای پایدار برود

سازمان تأمین اجتماعی باید به دنبال درآمدهای پایدار برود