مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 17:352018-01-18سياسي

پلیس اجازه نداد اندکی فریب خورده با امنیت و آرامش مردم بازی کنند


فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه پلیس سرباز ولایت و میراث دار ارزش های انقلاب، امام و شهداست، گفت: با اقتدار و قدرت اطلاعاتی خود اجازه نخواهیم داد کسی امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی در همایش فرماندهان و روسای پلیس تهران اظهارکرد: با تدابیر صورت گرفته در راستای ایجاد تحول در حوزه کلانتری ها امروزه حدود 80 درصد از توان و امکانات کلانتری های ما در حوزه تهران بزرگ در کف خیابان و در راستای خدمت رسانی بی واسطه و سریع به مردم است.

وی با اشاره به اجرای مراحل مختلف طرح های رعد، والعادیات و .

و توفیقات و نتایج مطلوب این طرح ها و رضایت مندی شهروندان از برخورد رعد آسای پلیس با اراذل و اوباش، مجرمان، سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و.

افزود: با تدابیر صورت گرفته طرح های اجرا شده تحول چشمگیری را در حوزه کلانتری های ما ایجاد کرده است و این طرح ها موجبات پویایی و تحرک و رقابتی سالم را در مجموعه پلیس های تخصصی و کلانتری های ما ایجاد کرده است.

فرمانده انتظامی تهارن بزرگ اظهار کرد: امروز در بررسی های آماری صورت گرفته مشخص شده است که پس از اجرای طرح های مختلف در تهران بزرگ وقوع جرایم از حدود 6 درصد به زیر یک درصد کاهش داشته است که این خود نشان دهنده توفیقات به دست آمده در اجرای این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس اجازه نداد اندکی فریب خورده با امنیت و آرامش مردم بازی کنند

پلیس اجازه نداد اندکی فریب خورده با امنیت و آرامش مردم بازی کنند