مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 17:262018-01-18سياسي

افزایش بودجه سازمان اوقاف در سال 97/ لزوم توجه به موقوفات در سیاست های کلان کشور


سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بودجه سال 97 اعتبارات مربوط به اوقاف کمی تغییر و در زمینه هزینه ای و کارمندی وضعیت نسبت به گذشته بهبود پیدا می کند، - گفت: در برنامه سال آینده، املاک شهرهایی که موقوفه هستند به عنوان سند مورد قبول بانک ها و اداره ثبت قرار می گیرد و این سند یک سند معتبر و شناسنامه دار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرستان ساری، علی اصغر یوسف نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه مشترک با مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اهمیت وقف در جامعه، اظهار کرد: وقف دارای آثار و برکات بسیاری در جامعه است که اگر به خوبی از آن بهره گیری شود می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف و دولت و ملت را در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر یاری کند.

وی با بیان اینکه اگر آثار و برکات وقف بیشتر به مردم شناسانده شود قطعا فرهنگ سازی در این زمینه افزایش می یابد و شاهد تعداد وقف های زیادی با نیت های مختلف در جامعه خواهیم بود، افزود: همه مردم و مسؤولان باید در فرهنگ سازی وقف کمک کار اوقاف باشند و نسبت به پرداخت حق و حقوق موقوفات اقدام کنند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشحالم که سازمان اوقاف و اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در مسیر صحیح قدم بر می دارند، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بودجه سازمان اوقاف در سال 97/ لزوم توجه به موقوفات در سیاست های کلان کشور

افزایش بودجه سازمان اوقاف در سال 97/ لزوم توجه به موقوفات در سیاست های کلان کشور