مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 17:202018-01-18سياسي

هنرمندان صنایع دستی می توانند نماینده فرهنگ و تمدن ما باشند


معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت:در هر گوشه از این کشور هنرمندان صنایع دستی ما می توانند نماینده فرهنگ و تمدن ما باشند و ما را در سراسر جهان مطرح کنند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، احمد دانیالی که ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی در محل موزه بزرگ خراسان سخن می گفت اظهار کرد: سازمان میراث فرهنگی از ادغام سه بخش، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل شده است و این در حالی است که کشور ما در دنیا با این سه بخش شناخته می شود.

وی ادامه داد: بخش گردشگری این سرزمین بسیار ارزشمند است زیرا اقلیم های مختلفی دارد و گاهی اختلاف دمای شمال و جنوب ما 50 درجه است که این بسیار جذاب است.

دانیالی عنوان کرد: کسی که در این حوزه و به خصوص در مشهد قبول مسئولیت این سازمان مهم را می کند این افتخار را دارد که به امام رضا(ع) خدمت کند و این افتخاری است که نصیب جناب آقای دکتر رهنما شد و امروز هم نصیب جناب آقای دکتر مکرمی فر می شود.

جناب آقای دکتر رهنما در استان کارهای بسیار بزرگی را انجام دادند و از دانش خود برای ارتقای سازمان استفاده زیادی کردند و گزارش های ایشان نیز به خوبی موید همین موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان صنایع دستی می توانند نماینده فرهنگ و تمدن ما باشند

هنرمندان صنایع دستی می توانند نماینده فرهنگ و تمدن ما باشند