مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 17:062018-01-18سياسي

مسائل دفاعی کشور به برجام ربطی ندارد/ هرگز تن به ذلت مذاکرات دفاعی نخواهیم داد


نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: همانطور که رهبری همواره در بیانات شان فرموده اند در رابطه با مسائل دفاعی و امنیتی کشور هیچ مذاکره ای انجام نخواهیم داد چرا که این مسائل به برجام ربطی ندارد.

- حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به سالروز اجرای برجام اظهار کرد: در مسائل امنیتی و دفاعی کشور رهبری و مردم تصمیم گیرنده بوده و هیچ گاه تن به ذلت مذاکرات برجام دفاعی نخواهیم داد و مسئولان کشور هم باید مطیع رهبری و ملت باشند.

وی بیان کرد: همانطور که دیگر کشورها برای مسائل دفاعی و امنیتی خود از دیگران اجازه نمی گیرند ایران و ملت غیورش هم به خود این اجازه را نخواهند داد تا آمریکا با زورگویی برای مسائل امنیتی و دفاعی ما تصمیم گیرنده شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر آمریکایی ها برای مسائل دفاعی و امنیتی کشورها تصمیم گیرنده شوند یک زورگویی است از این رو ملت ایران هیچ گاه اجازه این اتفاق را نخواهند داد.

*هدف آمریکا از طرح برجام تقابل با ایران و تسلط بر منطقه بود شبستری افزود: روشن است که آمریکا از بدعهدی ها و نقض کردن مکرر برجام چیزی جز مقابله با ایران و تسلط یافتن بر منطقه را به دلیل به خطر افتادن منافع شان دنبال نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل دفاعی کشور به برجام ربطی ندارد/ هرگز تن به ذلت مذاکرات دفاعی نخواهیم داد

مسائل دفاعی کشور به برجام ربطی ندارد/ هرگز تن به ذلت مذاکرات دفاعی نخواهیم داد