مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 16:562018-01-18سياسي

درب اتاق مدیران باید به روی همه باز باشد/ با فرهنگ بسیجی مشکلات برطرف می شود


نماینده مردم شهرستان های تنکابن.

رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با فرهنگ بسیجی انقلاب پیروز شد با همین فرهنگ نیز می شود کار کرده و مشکلات را برطرف کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از تنکابن، شمس الله شریعت نژاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به مسائل اخیر و بروز اعتراضات توسط برخی گفت: مسؤولان نباید به نحوی عمل کنند تا در مردم جو بی اعتمادی و ناامیدی ایجاد شود.

وی به دستاوردهای انقلاب اشاره و اظهار کرد: در سایه دستاوردهای نظام امروز وجهه بین المللی ما نیز نسبت به گذشته ارتقاء یافته است اما استکبار با ما مدام مخالفت می کند که البته طبیعی است چون دشمن است و ایران منابع زرخیزی دارد و استکبار همواره به آن چشم دوخته است، اگر دشمن کارشکنی کند برای آن است که دشمن ما است اما خودمان نباید در داخل کاری کنیم که دشمن از آن سواستفاده کند.

شریعت نژاد خاطر نشان کرد: در آستانه جشن پیروزی انقلاب هستیم و با توجه به دستاوردهای نظام اسلامی به خودم هیچگاه اجازه نمی دهم امروز زمان را با قبل انقلاب مقایسه کنم، ما سال های متمادی نظام های مختلفی را در کشور تجربه کردیم و استعمارگران به انواع ترفندها و به دلیل خیانت ها در امور کشور دخالت می کردند اما این ملت با شعار استقلال خواهی مردم به همه فهماند که ایران باید در دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درب اتاق مدیران باید به روی همه باز باشد/ با فرهنگ بسیجی مشکلات برطرف می شود

درب اتاق مدیران باید به روی همه باز باشد/ با فرهنگ بسیجی مشکلات برطرف می شود