مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 16:112018-01-18بين الملل

بوگدانوف: جابری انصاری فردا وارد روسیه می شود


وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مذاکرات سه جانبه این کشور با ترکیه و ایران روزهای جمعه و شنبه در سوچی برگزار می شود و «حسین جابری انصاری» به نمایندگی از ایران در این نشست حضور می یابد.

- وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مذاکرات سه جانبه این کشور با ترکیه و ایران روزهای جمعه و شنبه در سوچی برگزار می شود و حسین جابری انصاری به نمایندگی از ایران در این نشست حضور می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میخاییل بوگدانوف معاون وزیر خارجه روسیه روز پنج شنبه اعلام کرد که حسین جابری انصاری دستیار ویژه وزیر امور خارجه ایران فردا (جمعه) برای شرکت در گفت وگوهای سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه، وارد سوچی می شود.

بنا بر اعلام بوگدانوف، هدف این گفت وگوهای سه جانبه که روزهای جمعه و شنبه برگزار می شود، آماده سازی شرایط برای برگزاری نشست کنگره ملی سوریه است.

معاون وزیر خارجه روسیه تایید کرد که نشست کنگره ملی سوریه قرار است روزهای 29 و 30 ژانویه (9 و 10 بهمن) با حضور گروه های مختلف سوری در شهر سوچی برگزار شود.

بنا بر این گزارش، روسیه ظرف چند روز آینده و بعد از برگزاری نشست سه جانبه ایران، ترکیه و روسیه، دعوتنامه های شرکت در نشست سوچی را برای گروه های سیاسی سوری ارسال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوگدانوف: جابری انصاری فردا وارد روسیه می شود

بوگدانوف: جابری انصاری فردا وارد روسیه می شود