مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 15:462018-01-18اجتماعي

ضرورت آموزش معتادان برای بازگشت مجدد به چرخه کار و زندگی


اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران امروز باید بیش از گذشته به بحث آموزش معتادان ورود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" استان تهران، محمدحسین مقیمی ظهر امروز به همراه محسن نسج همدانی معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران به شهرستان های غرب استان تهران سفر کرد.

استاندار تهران در یکی از این برنامه ها که در راستای بررسی و تقویت فعالیت های اجتماعی صورت گرفت، ضمن بازدید از بخش های مختلف مرکز نگهداری اخوان در شهرستان ملارد، از نزدیک در جریان مشکلات این مرکز قرار گرفت.

محمدحسین مقیمی ضمن حضور در مرکز ماده 16 اخوان در شهرستان ملارد و دیدار با کارکنان و مسؤولان این مرکز، از بخش های مختلف آن بازدید به عمل آورد.

استاندار تهران در حاشیه بازدید از مرکز نگهداری ماده 16 اخوان در شهرستان ملارد با اشاره به لزوم رسیدگی هر چه بیشتر به معتادان و تلاش برای درمان آن ها و ورود مجددشان به محیط جامعه، از افزایش ظرفیت این مرکز به یک هزار و 800 نفر خبر داد.

مقیمی با بیان اینکه مرکز اخوان مختص به معتادان متجاهر در غرب استان تهران است و باید تلاش شود تا در درمان معتادانی که در جامعه دیده می شوند، تلاش وافری صورت گیرد، گفت: ظرفیت اسمی این مرکز، از 500 به یک هزار و 800 نفر افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آموزش معتادان برای بازگشت مجدد به چرخه کار و زندگی

ضرورت آموزش معتادان برای بازگشت مجدد به چرخه کار و زندگی