مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 13:202018-01-18اقتصادي

وزرای کشور، نیرو و کشاورزی درباره خشکسالی خوزستان تشکیل جلسه دهند


معاون مطالعات پایه سازمان آب و برق خوزستان با تأکید بر لزوم اعلام وضعیت خشکسالی در خوزستان گفت: پیشنهاد می شود خوزستان درخواست کند که وزرای کشور، - نیرو و جهاد کشاورزی و همچنین سازمان مدیریت بحران، با تشکیل جلسه ای با توجه به مسائل استان، تمهیدات لازم را برای خوزستان در نظر بگیرند تا بتوانیم نیاز آبی خوزستان را تأمین کنیم و با مشکل مواجه نشویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هوشنگ حسونی زاده در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران که با موضوع بحران آب و وقوع خشکسالی و برنامه ریزی نحوه مقابله با آن تا پایان سال آبی جاری در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: شرایط منابع تأمین کننده روان آب هایی که به استان خوزستان سرازیر می شوند در حوضه های بالادست به مراتب وخیم تر است و این موضوع موجب افزایش نگرانی شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال زراعی جاری هم حجم بارندگی در حوضه آبریز کرخه 68 درصد، در حوضه کارون بزرگ 73 درصد و در حوضه جراحی و زهره 72 درصد کاهش یافته است و در مجموع حوضه های آبریز تأمین کننده خوزستان با 71 درصد کاهش بارش مواجه شده اند.

معاون مطالعات پایه سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به پیش بینی های هواشناسی اعلام شده از سوی مدیرکل هواشناسی خوزستان درباره بارندگی در سه ماهه آینده در استان عنوان کرد: انشاءالله که پیش بینی های هواشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای کشور، نیرو و کشاورزی درباره خشکسالی خوزستان تشکیل جلسه دهند

وزرای کشور، نیرو و کشاورزی درباره خشکسالی خوزستان تشکیل جلسه دهند