مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 08:252018-01-18حوادث

مرگ سیاه کودکان زباله گرد


احد و صمد را یادتان هست؛دو پسربچه هفت و هشت ساله زباله گردی که سال گذشته همین روزها در پارکینگ تفکیک زباله ای که محل زندگی شان بود، همراه با پدرشان آتش گرفتند و سوختند.

درِ اتاقک شان از داخل قفل شد و نتوانستند از آن بیرون بیایند و ماموران پزشکی قانونی تنها تکه های زغال مانند سوخته شده بدن شان را در کاورهای سیاه رنگ گذاشتند و بردند.

تنها پدرشان توانست از این آتش سوزی، آن هم با 50 درصد سوختگی جان سالم به در ببرد.

قانون در ادامه نوشت: حالا یک سال از این ماجرا می گذرد و صدها احد و صمد در خیابان های شهر زباله گردی می کنند و گاهی معجزه آسا از مرگ جان سالم به در می برند.

یکی از این بچه ها، اسمش فرزاد بود که دو ماه پیش وقتی نیمه شب در خیابان ولیعصر تهران مشغول زباله گردی بود، به وسیله یک ماشین 206 که راننده ای مست پشت فرمان آن نشسته بود، به گوشه خیابان پرتاب شد و جمجمه اش ترک برداشت.

راننده فرزاد هشت ساله را گوشه خیابان رها کرد و رفت تا اینکه کسی پیدا شد و او را از گوشه خیابان برداشت و به بیمارستان برد.

فرزاد سال گذشته در جشن کعبه کریمان جمعیت امام علی(ع) که در آن کودکان زباله گرد آرزوهای شان را نقاشی می کردند، روی یک کاغذ سفید رنگ عکس یک توپ را نقاشی کرده بود و گفته بود که آرزویش داشتن توپی است که با آن بازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ سیاه کودکان زباله گرد

مرگ سیاه کودکان زباله گرد