مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 20:352018-01-17سياسي

توضیحات شهرداری تهران درخصوص پیدا شدن یک جسد در عملیات عمرانی


در صورت احراز قصور از ناحیه کارکنان شهرداری، با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

- شهردار منطقه 18 تهران با اشاره به اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر پیدا شدن جسد یک شهروند در عملیات تخریب طرحهای عمرانی منطقه گفت: اطلاعات شهرداری با آنچه در رسانه های مجازی اعلام شده، کاملا متفاوت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ اخباری مبنی بر کشف جسد یک مرد حدودا 40 ساله در میان خرابه های عملیات تخریب منازل مسکونی واقع در طرح های عمرانی شهرداری منطقه 18 تهران، در فضای مجازی منتشر شده است مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، محمد فیاض افزود: شهردار تهران با اطلاع از موضوع، دستور پیگیری دقیق ماجرا را صادر کرد.

وی اظهار کرد: براساس اطلاعات اولیه اصل موضوع با آنچه در رسانه های مجازی انعکاس یافته، متفاوت است که از همین رو از رسانه ها و مردم انتظار داریم موارد را با اندکی خویشتنداری منتشر و پیگیری کنند.

وی با اشاره به ورود پلیس و دستگاه قضایی برای پیگیری ماجرا، افزود: دستگاه های مسئول در حال بررسی ماجرا هستند و به محض روشن شدن نتیجه بررسی های کارشناسی، موضوع به اطلاع عموم خواهد رسید.

شهردار منطقه 18 خاطرنشان کرد: براساس دستور ویژه شهردار تهران، در صورت احراز قصور از ناحیه کارکنان شهرداری، با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات شهرداری تهران درخصوص پیدا شدن یک جسد در عملیات عمرانی

توضیحات شهرداری تهران درخصوص پیدا شدن یک جسد در عملیات عمرانی