مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 17:062018-01-17سياسي

مسؤولان جای حرف زدن، خود را برای عدم تحقق برنامه ها مؤاخذه کنند


نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی با اشاره به اینکه بخشی از مردم که در حوادث اخیر به خیابان ها آمدند، معترضین به بیکاری بودند، گفت: مقرر شده بود امسال 17 هزار شغل در زنجان ایجاد شود، - در این مهم مسؤولان باید خود را مؤاخذه کنند که چه میزان محقق شده است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از زنجان، حجت الاسلام علی متین ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، اظهار کرد: قرآن کریم می فرماید پیامبر اکرم (ص) برای شما یک الگو و اسوه حسنه است.

وی با بیان اینکه انسان برای اینکه آینده خود را خوب دیده و ترسیم کند، باید یک راه رفته ای را پیدا کرده که راه را درست رفته و به نتیجه رسیده باشد تا از آن استفاده کند، تصریح کرد: اگر کسی، کسی را که با استفاده از این الگو رفته انتخاب کند، آینده خوبی را ترسیم کرد در راه نمانده و اگر ماند نیز یک مرجعی برای حل مشکل خود دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه خداوند سبحان اگر وجود مقدس پیامبر(ص) را به عنوان اسوه و الگو مطرح کرد، خطاناپذیری این الگو باید مسلم باشد، چون اگر پیامبر به عنوان الگو مطرح شد اما به عنوان یک الگو، خطاپذیری در آن راه داشت، آن با حکمت خداوند ناسازگار است، گفت: وجود مقدس پیامبر(ص) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان جای حرف زدن، خود را برای عدم تحقق برنامه ها مؤاخذه کنند

مسؤولان جای حرف زدن، خود را برای عدم تحقق برنامه ها مؤاخذه کنند