مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 16:552018-01-17دانش

آغاز ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد از فردا


ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی از فردا آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم 97-96 از 8 صبح روز پنجشنبه، 28 دی ماه جاری آغاز می شود و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 11 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

تمام متقاضیان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.

azmoon.

org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در 20 رشته /محل اقدام کنند.

داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و همچنین داشتن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) برای ثبت نام داوطلبان در دوره پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی پیوسته الزامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، متقاضیان کارشناسی ناپیوسته با دارا بودن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی دانشگاه جامع علمی کابردی می توانند در هر رشته ای از کارشناسی ناپیوسته بر اساس معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی مقطع کاردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد از فردا

آغاز ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد از فردا