مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 15:562018-01-17اجتماعي

صنعت آلاینده در پیشوا نداریم/ آلودگی هوا از شهرستان های مجاور تحمیل می شود


رییس اداره حفاظت محیط زیست پیشوا گفت: این شهرستان دارای صنعت آلاینده ای نیست و آنچه به هوای این شهرستان تحمیل می شود از کلان شهر تهران و شهرستان های مجاور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس" استان تهران، اسماعیل میران زاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا اظهار کرد: شهرستان پیشوا در اواخر دهه 80 از شهرستان ورامین منفک و با مساحت 201 کیلومترمربع و در فاصله 45 تا 50 کیلومتری تهران به صورت مستقل شهرستان شد.

وی افزود: این شهرستان با شهرستان گرمسار در استان سمنان و شهرستان های ورامین و پاکدشت در استان تهران هم مرز است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیشوا با بیان اینکه مسائل زیست محیطی بسیار وسیع است، اظهار داشت: در این شهرستان دارای یک شهرک صنعتی هستیم که با داشتن وسعت بسیار زیاد این شهرستان، نزدیک به 256 هکتار از این شهرستان احیا شده و زیرساخت های لازم در آن آماده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیشوا بیان کرد: بر اساس آمار مدیر شهرک صنعتی پیشوا، 75 تا 80 واحد در این شهرک واگذارشده، 58 واحد در حال ساخت وساز و 15 تا 16 واحد در حال بهره برداری است.

میران زاده ادامه داد: در داخل شهرک صنعتی پیشوا صنایع غذایی، صنایع فلزی بدون ریخته گری، برق و الکترونیک، نساجی بدون رنگ، زیست شیمیایی، سلولزی و خدماتی زوم بندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت آلاینده در پیشوا نداریم/ آلودگی هوا از شهرستان های مجاور تحمیل می شود

صنعت آلاینده در پیشوا نداریم/ آلودگی هوا از شهرستان های مجاور تحمیل می شود