مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 15:402018-01-17سياسي

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور


یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این تذکرات که اکبر رنجبرزاده آن را قرائت کرد، به شرح زیر است: جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد به وزیر راه و شهرسازی درخصوص توضیح دلیل عدم تجهیز راهدارخانه های کشور در مناطق سردسیر چیست؟ حسینعلی حاجی دلیگانی و اکبر رنجبرزاده نمایندگان شاهین شهر و اسدآباد به رییس جمهور درخصوص اینکه چرا بازنشسته شدن پیرمردان و پیرزنان روستایی و عشایری بیمه شده با سن 70 سال را متوقف کرده اید.

حبیب الله نیکزادی پناه نماینده شرق استان کرمان به وزیر راه و شهرسازی درخصوص اصلاح نقطه حادثه خیز محور ده بکری به کرمان و جلوگیری از تلفات جانی و خسارات مالی مردم این منطقه که شاهد تلفات جانی بسیاری بودند.

امیر خجسته، اصغر سلیمی، ابوالفضل ابوترابی و محمدابراهیم رضایی به رییس جمهور درباره لزوم توجه جدی به بررسی تخلفات گسترده در بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اقتصادی کوثر و معرفی متخلفان به مراجع ذیصلاح قضایی محمدرضا امیرحسن خانی نماینده فردوس و طبس به وزیر راه و شهرسازی درخصوص لزوم تسریع دستور صریح برای آغاز عملیات اجرایی طرح اتصال شهرستان های فردوس و سرایان به شبکه ریلی کشور از طریق آنتن فرعی جزین، فردوس و سرایان حسینعلی حاجی دلیگانی نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور