مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 13:562018-01-17سياسي

افتتاح 220 طرح اشتغال زایی در کردستان


مدیرکل کمیته امداد کردستان از بهره برداری از 78 واحد مسکن مددجویی همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از سنندج، رسول شیخی زاده صبح امروز در جلسه کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان، اظهار کرد: محرومان و مستضعفان در تمام بخش های انقلاب حضور فعالی داشته اند.

به گفته وی، نقش اقشار محروم در پیروزی انقلاب بسیار برجسته بوده لذا باید در جشن های انقلاب این حضور هم پای سایر اقشار جامعه نمود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک مستضعفین جامعه که از بیداد حاکمان زمان در رنج بودند، نقش مهمی در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی ایران ایفا کرده اند و توجه بیش از پیش مسؤولان نظام اسلامی به این قشر ضروری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی به اهداف کمیته همیاری تشکل های مردمی استان کردستان نیز گریزی زد و خاطرنشان کرد: تبیین مناسب دهه پیشرفت و عدالت و ایجاد امید و آینده روشن نسبت به نظام و انقلاب، شناسایی ظرفیت های موجود با توجه به قابلیت هر سازمان و دستگاهی در راستای اجرای برنامه های دهه فجر، بهره گیری از توانمندی و استعدادهای سازمان های مردم نهاد و فراهم کردن زمینه حضور آنان در برنامه ها و بهره گیری از ابتکارات مردمی در برنامه های دهه فجر از مهم ترین اهداف این کمیته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 220 طرح اشتغال زایی در کردستان

افتتاح 220 طرح اشتغال زایی در کردستان