مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 13:502018-01-17سياسي

اعتماد به نفس را از نظام مهندسی گرفته اند


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان با انتقاد از دخالت وزارت راه و شهرسازی در امور داخلی این سازمان، اظهار کرد: این که سازمان نظام مهندسی تصمیم بگیرد پنج درصد حق الزحمه مهندسان را دریافت کند یا خیر از مسئولیت های درونی این سازمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرج الله رجبی در همایش ملی نگهداری از ساختمان ها و حفاظت در برابر حریق ، اظهار کرد: وقتی ساختمان پلاسکو در کمتر از سه ساعت به خاکستر تبدیل شد این هشدار را به ما داد که باید کاملا حواسمان به بحث تعمیر و نگهداری جمع باشد.

وی با انتقاد از این که حادثه پلاسکو به یک بحران ملی تبدیل شد، گفت: آتش سوزی در پلاسکو یک حادثه محلی بود، اما نوع برخورد ما باعث شد به یک بحران ملی تبدیل شود.

وقتی به طور دائم دوربین را بر روی این ساختمان قرار می دهیم و پخش مستقیم می کنیم افکار عمومی را به این سمت معطوف می کنیم و به نوعی بحران عمومی ایجاد می کنیم.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در عین حال تصریح کرد: همه سوال های حادثه پلاسکو نمی توان بدون پاسخ گذاشت، بلکه باید در موضع مسئولیت پذیری به ماجرا نگاه کنیم و نباید هر کدام از ما مسئولیت را به گردن دیگری بیندازیم.

رجبی با بیان این که چرخه تولید ملی باید به چرخه تولید افراد ذیصلاح تغییر کند، گفت: افرادی که صلاحیت لازم را ندارند باید از ساخت و ساز حذف شوند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به نفس را از نظام مهندسی گرفته اند

اعتماد به نفس را از نظام مهندسی گرفته اند