مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 13:462018-01-17سياسي

حراست از منابع طبیعی یکی از نیازهای مهم کشور است


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری با اشاره به اینکه علما و روحانیون در دوران های مختلف نقش تاثیرگذاری در رفع مشکلات مردم و نیازهای جامعه داشته اند، - گفت: در شرایط کنونی یکی از نیازهای مهم کشور حفظ و حراست از منابع طبیعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی طباطبایی نژاد ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه منابع طبیعی در زندگی انسان ها نقش مهمی دارد، عنوان کرد: امروز مسؤولان نمایندگی ولی فقیه در ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه یک کشور در شهر مقدس قم گرد هم آمده تا در نشست های تخصصی و کارگاه های توجیهی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه از رهنمودهای مراجع تقلید و علما در برنامه های مختلف منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم استفاده می شود، اضافه کرد: خداوند متعال طبیعت را برای انسان خلق کرده است به همین علت انسان ها نیز باید در حفظ این طبیعت کوشا باشند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری با تأکید بر اینکه علما و روحانیون در دوران مختلف نقش تأثیرگذاری در رفع مشکلات مردم و نیازهای جامعه داشته اند، عنوان کرد: در شرایط کنونی یکی از نیازهای مهم کشور حفظ و حراست از منابع طبیعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراست از منابع طبیعی یکی از نیازهای مهم کشور است

حراست از منابع طبیعی یکی از نیازهای مهم کشور است