مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 13:362018-01-17سياسي

همدان بازار بی در و پیکر دستفروشان سایر شهرها می شود


رییس کمیسیون نظارت حقوقی و امور اداری شورای اسامی شهر همدان گفت: با تهیه طرح ساماندهی دستفروشان، همدان را بازار بی در و پیکر برای دستفروشان سایر شهرها نکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، سیدمسعود عسگریان ظهر امروز در جلسه مشترک کمیسیون خدمات شهری و و کمیسیون نظارت حقوقی و امور اداری، در غیاب رییس کمیسیون با موضوع بررسی طرح ساماندهی دستفروشان، اظهار کرد: طرح ساماندهی دستفروشان کامل شده و باید بررسی شود اصالت دستفروشان مربوط به کدام مناطق است.

وی در ادامه تهیه و اجرای طرح ساماندهی دستفروشان را لازم دانست و گفت: نباید با تهیه طرح ساماندهی دستفروشان، همدان را بازار بی در و پیکر برای دستفروشان سایر شهرها و شهرستان های اطراف بکنیم.

رییس کمیسیون نظارت حقوقی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: در طرح ساماندهی دستفروشان پیاده راه بوعلی نکاتی عنوان شد که برای تکمیل طرح باید در نظر گرفته شود.

در ادامه در حوزه نظارت آراء صادره از سوی دیوان قرائت شد که عسگریان افزود: این آراء با توجه به الزام آور بودن و تشریفات اداری رأی صادر شده در تنظیم تعرفه عوارض 97 شهرداری نیز باید لحاظ شود و در راستای منافع شهروندان آراء لازم الاجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان بازار بی در و پیکر دستفروشان سایر شهرها می شود

همدان بازار بی در و پیکر دستفروشان سایر شهرها می شود