مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 13:352018-01-17اجتماعي

رصد آسیب های اجتماعی در سه شهرستان ایلام به کمک پرسشگران


معاون امور توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی ایلام از اجرای طرح رصد آسیب های اجتماعی برای نخستین بار در این استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح آسیب های اجتماعی در سه شهرستان این استان رصد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرمان عزیزنیا اظهار کرد: این طرح با عنوان سراج به منظور سنجش سلامت اجتماعی در سه شهرستان ایلام، دهلران و ایوان به مدت یک ماه اجرا خواهد شد .

وی با بیان اینکه دهلران دارای کمترین و ایوان دارای بیشترین آسیب اجتماعی در استان است، افزود: در اجرای این طرح در هر شهرستان چهار پرسشگر اجرا کننده این طرح بوده و پیش بینی می شود چهار هزار و 100 نفر از شهروندان این شهرستان ها بصورت تصادفی زیر پوشش قرار بگیرند .

معاون امور توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی ایلام اضافه کرد: این طرح بصورت ملی و برای نخستین بار در کشور اجرا و پرسشگران با مراجعه به محلات از گروه سنی 15 تا 20 سال، 21 تا 40 سال و 41 تا 60 سال زیر پوشش قرار می گیرند .

عزیزنیا عنوان کرد: نتایج این طرح پس از تحلیل داده ها برای شناسایی انواع مختلف آسیب های اجتماعی در این شهرستان ها مشخص و اعلام خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه جلسه توجیهی برای پرسشگران این طرح برگزار و اجرای آن از روز گذشته در سه شهرستان ایلام، ایوان و دهلران آغاز شده است، تصریح کرد: طی سال های اخیر روند آسیب های اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد آسیب های اجتماعی در سه شهرستان ایلام به کمک پرسشگران

رصد آسیب های اجتماعی در سه شهرستان ایلام به کمک پرسشگران