مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 13:202018-01-17بين الملل

حساب توییتر دو خبرنگار هک شد


حساب های کاربری توییتر دو خبرنگار و نظریه پرداز فعال در شبکه های خبری همچون فاکس نیوز هک شده و پیام های نامربوطی درباره طرفداری های سیاسی در آنها منتشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت بیزینس اینسایدر، گزارش های جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که حاکی از هک شدن حساب های کاربری توییتر دو خبرنگار، تحلیلگر و نظریه پرداز فعال در شبکه های خبری نظیر شبکه فاکس نیوز است.

این حساب های کاربری توییتر که از روز سه شنبه عصر هک شد، پیام هایی در رابطه با طرفداری و جانبداری از سیاست های رییس جمهور کنونی ترکیه - رجب طیب اردوغان - را در فضای شبکه اجتماعی توییتر ارسال و منتشر کرده است.

هکرها در حساب کاربری توییتر این دو خبرنگار در شبکه فاکس نیوز که گرتا ون ساسترن و اریک بولینگ نام دارند، از فعالیت ها و سیاست های رییس جمهوری و ارتش ترکیه طرفداری کرده و پیام های نامربوطی را نیز در فضای این شبکه اجتماعی منتشر کرده اند.

حساب کاربری توییتر ون ساسترن 1.

21 میلیون دنبال کننده (فالوور) و حساب کاربری بولینگ نیز 888 هزار دنبال کننده داشت که در ساعات آغازین هک، بسیاری از کاربران و فالوورهای این حساب های کاربری از انتشار چنین نظرات و پیام هایی تعجب کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب توییتر دو خبرنگار هک شد

حساب توییتر دو خبرنگار هک شد