مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 12:402018-01-17سياسي

آمادگی دانشگاه های استان اردبیل برای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر


در نشست کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان اردبیل، آمادگی دانشگاه های استان اردبیل برای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر اعلام شد.

  - در نشست کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان اردبیل اعلام شد: آمادگی دانشگاه های استان اردبیل برای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر در نشست کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان اردبیل، آمادگی دانشگاه های استان اردبیل برای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر اعلام شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گودرز صادقی رییس کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان اردبیل و رییس دانشگاه محقق اردبیلی در این جلسه با بیان اینکه همه ما در خدمت انقلاب هستیم، گفت: برنامه های دانشگاه ها به نحوی باشد که وضعیت قبل از انقلاب را برای جوانان، دانشجویان و مردم تبیین کند.

وی با تاکید بر اینکه باید از وضعیت قبل از انقلاب درس بگیریم، افزود: دانشگاه ها در ایام دهه فجر از متفکران با انصاف برای سخنرانی دعوت کنند تا مسائل مختلفی از جمله اقتصاد، آزادی بیان و غیره قبل و بعد از انقلاب را تبیین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن خواهیم گرفت، گفت: در حال حاضر به خودشناسی و شناخت انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه های استان اردبیل برای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر

آمادگی دانشگاه های استان اردبیل برای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر