مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 12:162018-01-17اجتماعي

کاهش داوطلبان ورود به دانشگاه ها در کشور


معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: داوطلبان کنکور سراسری در ایران روندی رو به کاهش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کرمانشاه، علی زرافشانی پیش از ظهر امروز در مراسم تعالی مدیریت مدرسه که پیش از ظهر امروز در سالن همایش های شهید بهشتی برگزار شد، اظهار داشت: کیفیت و تعالی مسیری بی پایان دارد و باید همیشه به سمت کیفیت برتر تلاش کرد، برای تکامل، جنسیت مهم نیست انسان بودن مهم است.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش تربیت همه جانبه را قابل قبول دانست و گفت: تمامی ظرفیت های که یاد گیرنده و امکان بروز رشد را دارد، باید در مدرسه برنامه های تعالی دنبال شود و رضایتمندی را فراهم کند.

وی با تاکید بر دانستن اصولا نظام تعالی آموزش و پرورش، متذکر شد: در فضای رسانه ای کشور هرگونه تغییر باید از قانون شروع شود، داوطلبان کنکور سراسری در ایران با روندی رو به کاهش در پیش است و یک درصد پذیرش دانشگاه ها از طریق سابقه کیفی تعیین می شود.

زرافشانی تصریح کرد: هدف تعالی مدیریت در مدرسه مشارکتی است که بتواند با تکیه بر سند تحول بنیادین، مدرسه را به سوی ترقی و تحول پیش ببرد.

این مسؤول با اشاره به آیات قرآن کریم،گفت: در تعالیم دینی ما بر فطرت دینی و زیبایی اعتقاد داریم، انسان زیبایی را دوست دارد و در کشش و گرایش همه انسان ها زیبایی به ودیعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش داوطلبان ورود به دانشگاه ها در کشور

کاهش داوطلبان ورود به دانشگاه ها در کشور