مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 12:102018-01-17اقتصادي

تصویب اعطای ضمانتنامه ارزی تا سقف 20 میلیون یورو برای آذراب


استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری جلسه رفع موانع تولید در سطح ملی که دوشنبه هفته جاری انجام شد، بیان کرد: در این نشست مصوبات مناسبی برای شرکت آذرآب در نظر گرفته شد که بخشی از آن جهت تایید وزرا امروز در جلسه هیات دولت مطرح می شود و می تواند جهشی در منابع مالی شرکت ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علی آقازاده در بازدید از شرکت آذرآب اراک، جریان مدیریت فعال و پویا و منابع مالی را فاکتورهای مدیریت صحیح در واحدهای صنعتی و بزرگ دانست و افزود: آذرآب دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشته و مسیر رونق را در پیش دارد.

وی تصریح کرد: نوع مدیریت باانگیزه، فعال و با تجربه شرکت که عزم جدی برای رفع مشکلات در پیش گرفته است نویدبخش روزهای خوب برای شرکت است و سیگنال های دریافتی نیز گواهی بر استقرار مدیریت با تجربه در شرکت است.

آقازاده با تاکید براینکه مجموعه مدیریتی شرکت درصدد رفع مشکلات و از بین بردن بی اعتمادی شرکت نسبت به دستگاه های اجرایی است، افزود: مجموعه های صنعتی بزرگ استان مرکزی با بحران بی اعتمادی نسبت به دستگاه های اجرایی مواجه هستند و باید مسیر جبران این امر در پیش گرفته شود.

وی با بیان اینکه مدیریت فعال در آذرآب شاخصه و امتیاز این مجموعه است و همچنان برای سرپا بودن شرکت باید جنگید، گفت: نگاهی به امکانات شرکت هنوز بعد از گذشت چهار دهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اعطای ضمانتنامه ارزی تا سقف 20 میلیون یورو برای آذراب

تصویب اعطای ضمانتنامه ارزی تا سقف 20 میلیون یورو برای آذراب