مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 11:552018-01-17فرهنگي

ساخت «از یادها رفته» در شهرک غزالی


تهیه کننده سریال «از یادها رفته» تاکید کرد، «تصویربرداری این سریال بدون وقفه ای ادامه دارد و توقف ساخت آن به دلیل مشکلات مالی نادرست است.

» - تهیه کننده سریال از یادها رفته تاکید کرد، تصویربرداری این سریال بدون وقفه ای ادامه دارد و توقف ساخت آن به دلیل مشکلات مالی نادرست است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سریال از یادها رفته ، اکبر تحویلیان افزود: هم اکنون گروه سازنده سریال در شهرک غزالی از ساعت هفت صبح تا پاسی از شب مشغول به کار و در حال تصویربرداری صحنه های سریال هستند.

وی ادامه داد: تاکنون بازیگرانی چون حسین یاری، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی و حبیب دهقان نسب جلوی دوربین رفته اند.

تحویلیان درباره حضور سیامک اطلسی به عنوان بازیگر جدید سریال نیز توضیح داد: سیامک اطلسی نیز یکی از بازیگران سریال از یادها رفته است که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است در بهار سال 97 جلوی دوربین برود.

وی ادامه داد: اخبار دقیق و صحیح سریال از طریق روابط عمومی سریال در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

مجموعه تلویزیونی از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان یک ملودرام تاریخی است که در 50 ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت «از یادها رفته» در شهرک غزالی

ساخت «از یادها رفته» در شهرک غزالی