مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 11:502018-01-17پزشكي

اطلاعات 280 هزار بیمار هک شد


اطلاعات پزشکی محرمانه 280 هزار بیمار از دانشگاه علوم پزشکی اوکلاهامای آمریکا هک شده و به سرقت رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت healthcareitnews، به تازگی گزارش هایی مبنی بر اینکه اطلاعات پزشکی خصوصی و محرمانه 280 هزار بیمار از دانشکده علوم پزشکی دانشگاه اوکلاهاما در ماه نوامبر گذشته هک شده، منتشر شده است که نشان می دهد هکرها به اطلاعات بیماری و درمانی آنها دسترسی یافته اند.

پیشتر ابعاد گسترده این خبر رسانه ای نشده بود و هم اکنون مسئولان مربوطه از جزییات این حمله سایبری و هک اطلاعات بیماران سخن گفته اند.

مقامات رسمی مربوطه در بیانیه ای اعلام کرده اند که یک هکر به فولدرها و فایل های مربوط به اطلاعات شخصی، بیماری و درمان بیماران در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه اوکلاهاما واقع در ایالات متحده آمریکا دسترسی پیدا کرده است و تمامی این اطلاعات را از سرورهای شبکه این دانشگاه به سرقت برده است، به گونه ای که استادان دانشگاه و پزشکان دیگر نمی توانند به این فایل ها و اطلاعات دسترسی یابند.

اطلاعات ربوده شده شامل نام و نام خانوادگی بیماران، شماره پذیرش و شماره پرونده آنها، نام پزشک و نحوه درمان و داروهای درمانگر آنها می شود که سرقت و هک آنها هم اکنون به این دانشکده ضرر و خسارات بسیاری را وارد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات 280 هزار بیمار هک شد

اطلاعات 280 هزار بیمار هک شد