مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 11:402018-01-17سياسي

لاریجانی تاکید کرد: ضرورت رفع موانع از سوی پاکستان برای افزایش همکاری های اقتصادی


رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت افزایش همکاری های اقتصادی میان ایران و پاکستان گفت: هنوز موانعی برای گسترش این همکاری ها وجود دارد که پاکستان باید آن را برطرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی لاریجانی در دیدار با رضا ربانی رییس مجلس سنای پاکستان ضمن تشکر از حضور رییس مجلس سنای پاکستان در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته خود به شرایط حساس منطقه و تغییرات آن اشاره کردند و در روز گذشته در اجلاس صحبت های بسیاری درباره تحولات اخیر داشتیم.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دشمنان مشترکی داریم، اظهار داشت: در این میان روابط ما باید مستحکم تر شود چرا که آمریکایی ها به دنبال بر هم زدن آرامش منطقه هستند و تروریسم نیز در حال گسترش است.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی کشورها در منطقه بازی خورده اند، یادآور شد: اکنون ایران و پاکستان باید بیش از هر زمان دیگری با یکدیگر همکاری کنند البته ارزیابی ها در ماه های اخیر نشان می دهد سطح روابطمان افزایش یافته که این نشان دهنده حرکت در مسیری درست است.

لاریجانی در ادامه با تاکید بر ضرورت پیشرفت روابط اقتصادی بیان داشت: در حوزه روابط اقتصادی برخی مشکلات همچنان وجود دارد که آسیب زا خواهد بود لذا باید موانع برداشته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی تاکید کرد: ضرورت رفع موانع از سوی پاکستان برای افزایش همکاری های اقتصادی

لاریجانی تاکید کرد: ضرورت رفع موانع از سوی پاکستان برای افزایش همکاری های اقتصادی