مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 11:102018-01-17حوادث

نمونه گیری ژنتیکی از خانواده خدمه سانچی در باشت کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمونه گیری ژنتیک از خانواده خدمه نفتکش سانچی در شهرستان باشت این استان انجام شده است.

- کامروز امینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: پس از یافتن اجساد 3 تن از خدمه کشتی سانچی، برای بررسی و احراز هویت اجساد باید از تمام خانواده های 32 دریانورد فوت شده در این حادثه ، نمونه ی ژنتیکی تهیه شود.

وی بیان کرد: در این راستا، پس از هماهنگی بین سازمان پزشکی قانونی کشور و سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران، با توجه به سکونت یکی از خانواده های خدمه نفکش سانچی در استان کهگیلویه و بویراحمد ، از پدر و مادر مرحوم ایوب مظفری نمونه ی ژنتیکی تهیه شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: روز سه شنبه، 27دی ماه با اعزام کارکنان آزمایشگاه پزشکی قانونی استان به روستای "برمامیون" از پدر و مادر مرحوم مظفری نمونه جهت آزمایش ژنتیک اخذ و به آزمایشگاه ژنتیک سازمان پزشکی قانونی کشور ارسال شد.

امینی اضافه کرد: این اقدام در جهت مساعدت به خانواده داغدار متوفی، تسریع در ارسال نمونه و در راستای وظیفه سازمان پزشکی قانونی کشور در تعیین هویت اجساد انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال برخورد نفتکش سانچی با یک کشتی باربری چینی در تاریخ 16 دی، نفتکش ایرانی دچار حریق شد و 32 پرسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمونه گیری ژنتیکی از خانواده خدمه سانچی در باشت کهگیلویه و بویراحمد

نمونه گیری ژنتیکی از خانواده خدمه سانچی در باشت کهگیلویه و بویراحمد