مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 10:452018-01-17سياسي

نایب رییس مجلس تاجیکستان: باید سیمای پاک اسلام را به دنیا نشان دهیم


نایب رییس مجلس تاجیکستان با تاکید بر اینکه باید چهره واقعی اسلام را به همه نشان داد، گفت: تاجیکستان از هرگونه توافقات بین المللی با هدف تحکیم و پایداری صلح و ثبات خاورمیانه استقبال می کند.

- سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی نایب رییس مجلس تاجیکستان: باید سیمای پاک اسلام را به دنیا نشان دهیم نایب رییس مجلس تاجیکستان با تاکید بر اینکه باید چهره واقعی اسلام را به همه نشان داد، گفت: تاجیکستان از هرگونه توافقات بین المللی با هدف تحکیم و پایداری صلح و ثبات خاورمیانه استقبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالجبار عزیر در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که در محل هتل اسپیناس در حال برگزاری است گفت: متاسفانه اندیشه های بی اساس و صرفا غلطی را به اسم اسلام مطرح می کنند.

حال اینکه این موضوعات ربطی به اسلام ندارد.

اسلام واقعی به دنبال مقابله با تروریسم است لذا باید با نشان دادن اسلام واقعی جلوی اسلام هراسی را بگیریم.

وی با تاکید بر لزوم نشان دادن سیمای پاک اسلام و احترام به اندیشه های سازنده گفت: با این دیدگاه تاجیکستان از هرگونه تلاش و قطعنامه های بین المللی که منجر به تحکیم و پایداری صلح و ثبات در خاورمیانه می شود، استقبال می کند و معتقد است باید همین روند درباره فلسطین نیز اتخاذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس تاجیکستان: باید سیمای پاک اسلام را به دنیا نشان دهیم

نایب رییس مجلس تاجیکستان: باید سیمای پاک اسلام را به دنیا نشان دهیم