مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 10:102018-01-17اقتصادي

اما و اگرهای طرح نیمه تمام مجتمع امام علی یزد پس از 11 سال


مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد با بیان این که اعتبار سال جاری مجموعه فرهنگی و هنری امام علی(ع) یزد ابلاغ شده ولی هنوز تخصیص نیافته است، - زمان بهره برداری از این طرح نیمه تمام 11 ساله را آبانماه سال آینده البته به شرط تخصیص اعتبار ذکر می کند.

محمد علی جعفری نسب در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در مورد سرانجام مجموعه نیمه تمام فرهنگی و هنری امام علی(ع) که چندین سال است به دلیل فعالیت یک فاز آن یعنی کتابخانه امام علی(ع) به همین نام نیز معروف است، می گوید: این طرح در سال 85 از سوی مشاوران شاخص کشوری مطالعه و طراحی شد و عملاً از خردادماه سال 86 عملیات اجرایی آن برای تحویل در بازه ای 2 ساله تحویل پیمانکار شد اما به دلیل عدم تامین اعتبار مناسب، به موقع آماده بهره برداری نشد.

وی به توقف طرح در سال 91 به دلیل نبود اعتبارات اشاره می کند و ادامه می دهد: طرح در حالی که 67 درصد پیشرفت فیزیکی نیز داشت اواخر سال 91 به دلیل نبود اعتبار متوقف شد که این روند تیرماه سال جاری نیز ادامه داشت ولی در تابستان امسال مجدداً عملیات اجرایی از سر گرفته شده است .

جعفری نسب ابراز امیدواری می کند: با تدابیر اندیشیده شده این طرح فرهنگی هنری شهر یزد تا آبان ماه سال آینده آماده بهره برداری شود چرا که براساس مصوبه سفر اخیر ریاست جمهوری برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای طرح نیمه تمام مجتمع امام علی یزد پس از 11 سال

اما و اگرهای طرح نیمه تمام مجتمع امام علی یزد پس از 11 سال