مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 09:252018-01-17پزشكي

آمادگی جهاد دانشگاهی در ایجاد مرکز درمان زخم دیابت نیز در قشم


مدیرکل دفتر تخصصی پزشکی جهاد دانشگاهی گفت: راه اندازی خدمات نوین پزشکی، یکی از نیازهای اساسی در جنوب کشور و به خصوص منطقه آزاد قشم است تا بتوان با استفاده از ظرفیت های این بخش، - خدمات شایانی را برای آحاد جامعه و مردم منطقه فراهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه خلیج فارس از قشم، دکتر قدرت الله شاکری نژاد در نشست مسئولان جهاد دانشگاهی و موسسه رویان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، بیان کرد: درمان سرطان سینه، زخم دیابت، تحقیقات پزشکی، ناباروری و خون بند ناف نوزاد می تواند با همت مسئولان منطقه آزاد قشم عملیاتی شود.

وی با اشاره به پژوهش های ارزشمند انجام شده در کشور، بیان کرد: این اقدامات موجب شده جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه و جهان به عنوان یک مرجع رسمی شناخته شود.

مدیرکل دفتر تخصصی پزشکی جهاد دانشگاهی اظهار امیدواری کرد تا با به اشتراک گذاشتن دانش فنی درمان ناباروری به دانشگاه ها و مراکز علمی و حتی بخش خصوصی، نیاز کشور و منطقه را به این حوزه از سلامت افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آمارهای اعلام شده در خصوص سرطان سینه در قشم و جنوب کشور، می توان نسبت به ایجاد مرکز تشخیص و درمان سرطان سینه با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم، جهاد دانشگاهی و دانشکده علوم پزشکی اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی جهاد دانشگاهی در ایجاد مرکز درمان زخم دیابت نیز در قشم

آمادگی جهاد دانشگاهی در ایجاد مرکز درمان زخم دیابت نیز در قشم