مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 09:102018-01-17پزشكي

نیاز قشم به ایجاد مرکز خون بند ناف، Telemedicine و سرطان سینه


رییس اداره آموزش معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ایجاد مرکز دریافت خون بند ناف نوزاد، پزشکی از راه دور یا Telemedicine و همچنین کنترل و درمان سرطان سینه در قشم مورد نیاز است.

- انسیه موذنی در حاشیه بازدید مسئولان جهاد دانشگاهی کشور و استان و همچنین معاون موسسه رویان کشور از ظرفیت های منطقه آزاد قشم در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: به دلیل ازدواج های فامیلی و وجود افراد معلول فراوان، ایجاد بانک خون بند ناف نوزاد با همکاری موسسه رویان می تواند به بسیار از مشکلات درمانی و سلامت منطقه کمک کند.

وی با بیان اینکه با ایجاد این مرکز و با هزینه ای بسیار کم می توان آینده یک خانواده تضمین کرد، افزود: در صدد هستیم تا در صورت امکان و با استفاده از بیمه تکمیلی، ضمن پایین آوردن هزینه های نگهداری خون بند ناف، به بسیاری از مشکلات درمانی و پزشکی چیره شویم.

رییس اداره آموزش معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از آمادگی و وجود ظرفیت منطقه آزاد قشم برای Telemedicine یا پزشکی از راه دور خبر داد و افزود: با ظرفیت های موجود در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم، می توان نسبت به ایجاد این مرکز با هزینه ای اندک و خدمات گسترده برای خانواده هایی که نیاز به مراجعه مداوم به بیمارستان یا مراکز درمانی دارند، اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز قشم به ایجاد مرکز خون بند ناف، Telemedicine و سرطان سینه

نیاز قشم به ایجاد مرکز خون بند ناف، Telemedicine و سرطان سینه