مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 08:102018-01-17اقتصادي

بیماران ناباروری و نازایی مشمول بیمه سلامت قرار گرفتند


دولت مکلف است بخشی ازخدمات دارویی بیماران ناباروری و نازایی را مشمول بیمه سلامت قرار دهند و بخشی از هزینه بیماران نتابولیک، ام اس و اوتیسم را مانند بیماران خاص محاسبه و پرداخت کند.

علی اصغر یوسف نژاد در گفت و گو با برنا درباره آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق گفت: به منظور تشویقتولید کنندگان و تسویه مطالبات بانک ها و موسسات مالی چنان چه مشتریان بدهی خود را تا پایان شهریور ماه تسویه کنند، بانکها و موسسات مالی مکلف هستند اصل و سود خود را بدون احتساب جرایم، دریافت و تسویه کنند.

وی ادامه داد: دولت مکلف است بخشی ازخدمات دارویی بیماران ناباروری و نازایی را مشمول بیمه سلامت قرار دهند و بخشی از هزینه بیماران نتابولیک، ام اس و اوتیسم را مانند بیماران خاص محاسبه و پرداخت کند.

یوسف نژاد گفت: دولت مجاز است، در جهت حمایت از تولید محصولات کشاورزی در قالب جبران بخشی از یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی کمکهای بلاعوض، پرداخت یارانه ها و سایر مشوق ها از محل طرح های کمک های فنی وحرفه ای و بخش کشاورزی و منابع طبیعی آب پرداخت کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق ادامه داد: دولت و وزارت بهداشت و درمان با همکاری سازمان های بیمه گر پایه سلامت مکلف است حداکثر ظرف مدت 2 ماه نسبت به اصلاح نظام پرداخت برای حداقل120 خدمت که دارای بار مراجعه بالا و هزینه بالا هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران ناباروری و نازایی مشمول بیمه سلامت قرار گرفتند

بیماران ناباروری و نازایی مشمول بیمه سلامت قرار گرفتند