مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 00:112018-01-16سياسي

معاون استاندار اردبیل: توسعه فرهنگی و اجتماعی با گفت وگو و نقد سالم محقق می شود


توسعه فرهنگی و اجتماعی با گفت وگو و نقد سالم محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اردبیل، ناصر نصیری امشب در جلسه گفت وگوی اجتماعی با هنرمندان که در سالن اجتماعات شهرداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: زمینه توسعه فرهنگی و اجتماعی هر شهر با گفت وگوی سالم و انتقاد سازنده ممکن خواهد شد و امروزه بیش از پیش نیاز به تمرین این گفت وگو و تعامل داریم.

وی با بیان اینکه هنرمندان و اقشار فرهیخته اردبیل می توانند سهم عظیمی در گسترش فضاها و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی اردبیل داشته باشند، گفت: برگزاری چنین جلسات و نشست هایی با هنرمندان به منظور بهره گیری از توانمندی ها و پیشنهاد آن ها یک اقدام فرهنگی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: باید توقعاتمان بر اساس واقعیت های موجود باشد چرا که با نگرش فردی نمی توان راهکار و پیشنهاد منطقی برای توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر ارائه داد.

نصیری با تأکید بر اینکه قیاس ها نیز باید اصولی بوده و بر اساس ظرفیت های موجود باشد، عنوان کرد: یقیناً همکاری و تعاملات هنرمندان با مجموعه شهرداری برکات ارزشمندی خواهد داشت.

وی یادآور شد: تنها توسعه عمرانی نیاز شهروندان نبوده و اقدام شهرداری اردبیل مبنی بر مشارکت هنرمندان و ارائه راهکار و پیشنهاد برای ارتقای توسعه فرهنگی و اجتماعی قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار اردبیل: توسعه فرهنگی و اجتماعی با گفت وگو و نقد سالم محقق می شود

معاون استاندار اردبیل: توسعه فرهنگی و اجتماعی با گفت وگو و نقد سالم محقق می شود