مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 23:462018-01-16بين الملل

آمریکا از حمایت از شبه نظامیان در «عفرین» سوریه عقب نشینی کرد


سخنگوی ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا در مورد احتمال عملیات ترکیه علیه شبه نظامیان کرُد سوریه در منطقه عفرین گفت که این منطقه، خارج از مسئولیت ائتلاف است.

- آمریکا از حمایت از شبه نظامیان در عفرین سوریه عقب نشینی کرد سخنگوی ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا در مورد احتمال عملیات ترکیه علیه شبه نظامیان کرُد سوریه در منطقه عفرین گفت که این منطقه، خارج از مسئولیت ائتلاف است.

، ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا اعلام کرد که در مقابل منطقه عفرین سوریه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

رایان دیلون سخنگوی این ائتلاف سه شنبه در جریان نشست خبری در پاسخ به این سؤال که در صورت حمله ترکیه به شبه نظامیان کُرد یگان های مدافع خلق در سوریه چه خواهد کرد، گفت که منطقه عملیات ترکیه خارج از منطقه مسئولیت ائتلاف است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه راشای تودی، دیلون که طی امروز و فردا در نشست کمیته نظامی پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در شهر بروکسل حضور دارد، تصریح کرد که شرایط نظامی در مرزهای ترکیه و سوریه در این نشست بررسی خواهد شد.

پیشتر خلوصی آکار رییس ستاد کل ارتش ترکیه که او نیز در نشست ناتو حضور دارد، گفته بود که ترکیه هرگز اجازه تسلیح شبه نظامیان یگان های مدافع خلق در سوریه را نخواهد داد، چرا که این شبه نظامیان وابسته به گروه تروریستی حزب کاگران کردست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا از حمایت از شبه نظامیان در «عفرین» سوریه عقب نشینی کرد

آمریکا از حمایت از شبه نظامیان در «عفرین» سوریه عقب نشینی کرد