مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 20:552018-01-16اقتصادي

فضای نامساعد کسب وکار و تورم های دورقمی موانع عمده توسعه بیمه عمر هستند


رییس کل بیمه مرکزی ایران عمده ترین موانع برون زا برای توسعه بیمه های عمر در کشور را، فضای نامساعد کسب و کار و هزینه های مبادله بالا در اقتصاد ایران و همچنین تورم های دو رقمی می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالناصر همتی در مراسم افتتاحیه همایش بیمه های عمر و تامین آتیه، راه مطمئن برای تامین مالی پایدار اقتصاد کشور را از طریق سرمایه گذاری های میان مدت و بلندمدت توسعه بیمه های زندگی در کشور دانست.

وی توضیح داد: یکی از دوره های رشد سریع، بیمه های عمر از سال 1392 به بعد است که طی این دوره سهم بیمه های زندگی از کل بازار از 7.

8 درصد در سال 91 به 13.

4 درصد فعلی(1396) رسید.

وی بخشی از این رشد مستمر را، مربوط به تحولات عرضه بازار بیمه و بخشی را نیز مربوط به تقاضای صنعت بیمه دانست و گفت: طی سال های اخیر در عرضه بیمه های زندگی اتفاقات مهمی رخ داده است که یکی از این اتفاقات، توسعه کمی و کیفی سازمان فروش بیمه های زندگی است.

همتی با اشاره به رشد نمایندگان تخصصی در حوزه فروش بیمه عمر، گفت: در سال 1390، تنها 16 درصد نمایندگان بیمه در حوزه بیمه عمر فعال بودند اما در سال 96 سهم نمایندگان بیمه عمر حدود 25 درصد افزایش یافت که 5 واحد از این افزایش، مربوط به سال 95 و 96 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای نامساعد کسب وکار و تورم های دورقمی موانع عمده توسعه بیمه عمر هستند

فضای نامساعد کسب وکار و تورم های دورقمی موانع عمده توسعه بیمه عمر هستند