مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 20:052018-01-16سياسي

طرح تعطیلی زمستانه مدارس به آینده موکول شد/ با یک ماه تعطیلی موافق نیستم


با درخواست معلمانی که به هر دلیلی می خواهند پیش از موعد 30 سال بازنشسته شوند نمی توان موافقت کرد به جز مواردی که آن منطقه مازاد نیرو داشته باشد و با خروج آن فرد از آموزش و پرورش مشکلی ایجاد نشود زیرا فرآیند جذب نیرو فرآیندی زمان بر است.

- وزیر آموزش و پرورش گفت: با درخواست معلمانی که به هر دلیلی می خواهند پیش از موعد 30 سال بازنشسته شوند نمی توان موافقت کرد به جز مواردی که آن منطقه مازاد نیرو داشته باشد و با خروج آن فرد از آموزش و پرورش مشکلی ایجاد نشود زیرا فرآیند جذب نیرو فرآیندی زمان بر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بطحایی در حاشیه نود و ششمین جلسه شورای اجتماعی که عصر امروز در محل وزارت کشور برگزار شد در خصوص مربیان نهضت سوادآموزی اظهار کرد: مربیان نهضت سوادآموزی همکاران شریف و زحمت کش ما هستند.

در حال حاضر لایحه ای در دستور کار مجلس قرار دارد که همگی منتظر هستیم تا تکلیف این لایحه مشخص شود.

در حقیقت این لایحه حرف آخر را در مورد وضعیت مربیان پیش دبستانی و نیروهای حق التدریس خواهد زد که امیدواریم به زودی مجلس در این زمینه تعیین تکلیف کند.

احتمال مشخص شدن زمان برگزاری آزمون استخدامی کشور تا هفته آینده وی ادامه داد: مهمترین مانعی که برای برگزاری آزمون استخدامی داشتیم ردیف های استخدامی بود که باید با سازمان امور اداری و استخدامی کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تعطیلی زمستانه مدارس به آینده موکول شد/ با یک ماه تعطیلی موافق نیستم

طرح تعطیلی زمستانه مدارس به آینده موکول شد/ با یک ماه تعطیلی موافق نیستم