مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 19:112018-01-16سياسي

نگارش چندین قرآن به دست بزرگان خوشنویسی ایران


معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: چندین نسخه قرآن با نگارش بزرگان خوشنویسی ایران در حال تدوین است و برخی از این نسخه ها منتشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، عبدالهادی فقهی زاده عصر امروز در پایان سفر خود به شهر قم در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف این سفر اظهار کرد: من در این سفر با جمعی از مدیران معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد با مراجع عظام تقلید از جمله آیت الله سبحانی و آیت الله جوادی آملی و مسؤولان دانشگاه قرآن و حدیث و آیت الله ری شهری دیدار کردم.

وی ادامه داد: در دیدارم با مراجع عظام تقلید و علما در قم، ضرورت پرداختن جدی تر به مفاهیم قرآن و اهل بیت (ع) مطرح شد و همگی بر توجه عمیق تر به این حوزه تأکید کردند.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: خوشبختانه درک و توجه در مسؤولان در مؤسسات دولتی و غیردولتی در حوزه قرآن به وجود آمده است که امکان درخشش بیشتر ذوق و هنر ایرانی در رسم الخط قرآنی وجود دارد و باید توجه بیشتری به هنرمندان کشورمان در این خصوص صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: چندین نسخه قرآن با نگارش بزرگان خوشنویسی ایران در حال تدوین است و برخی از این نسخه ها منتشر شده است، معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد وظیفه خود می داند که توجه بیشتری نسبت به گذشته به این مسئله نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگارش چندین قرآن به دست بزرگان خوشنویسی ایران

نگارش چندین قرآن به دست بزرگان خوشنویسی ایران