مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 19:012018-01-16بين الملل

همکاری های جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در زمینه سرمایه گذاری و گردشگری


فرماندار ماکو بر لزوم همکاری های دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در زمینه سرمایه گذاری و گردشگری تأکید کرد.

- در دیدار مدیران گردشگری و تجاری آغری ترکیه با فرماندار ماکو مطرح شدهمکاری های جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در زمینه سرمایه گذاری و گردشگری فرماندار ماکو بر لزوم همکاری های دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در زمینه سرمایه گذاری و گردشگری تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از ارومیه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، در راستای گسترش همکاری استان های همجوار دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در زمینه سرمایه گذاری و گردشگری، هیأتی از مدیران گردشگری و تجاری آغری ترکیه به ریاست محسن بولوت رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری آغری با فرماندار ماکو دیدار و گفت وگو کردند.

شاهین علیزاده فرماندار ماکو در این دیدار گفت: همکاری های دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در زمینه سرمایه گذاری و گردشگری می تواند موجب رونق اقتصادی برای ساکنان دوسوی مرز شود.

وی در این دیدار ضمن استقبال از رویکرد مسؤولان گردشگری و تجاری ترکیه در گسترش همکاری ها با جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف گفت: تاکنون این همکاری ها به نتایج بسیار مطلوبی منجر شده و امید است این دیدارها به توسعه گردشگری و سرمایه گذاری دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در زمینه سرمایه گذاری و گردشگری

همکاری های جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در زمینه سرمایه گذاری و گردشگری