مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 18:412018-01-16فرهنگي

قرآن غریب مانده است


قرآن غریب مانده است و هر اندازه هم که در حوزه قرآن و حدیث کار شود، کم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز با آیت الله محمد محمدی ری شهری رییس موسسه دارالحدیث دیدار کرد.

در این دیدار در خصوص زمینه های همکاری بین وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و موسسه دارالحدیث در بخش های مختلف بحث و گفت وگو شد.

آیت الله ری شهری در این دیدار با اشاره به ضرورت توجه به حوزه قرآن اظهار کرد: این کتاب آسمانی غریب مانده است و هر اندازه هم که در حوزه قرآن و حدیث کار شود، کم است.

فقهی زاده در این دیدار با اشاره به مؤسسات قرآنی اظهار کرد: حدود 2 هزار مؤسسه قرآنی وجود دارد و این مؤسسات در بخش های مختلف همچون حفظ و مفاهیم کار می کنند.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال افزایش ارتباط بین الملل در حوزه قرآن و حدیث با مراکز علمی در کشورهای دیگر هستیم.

انتهای پیام/ذ http://fna.

ir/a3c0tb نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن غریب مانده است

قرآن غریب مانده است