مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 17:502018-01-16فناوري

افتتاح 96 میلیارد تومان پروژه ICT در اردبیل


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از افتتاح 96 میلیارد تومان پروژه ICT در استان اردبیل تا پایان سالجاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز رزمی در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه این پروژه ها شامل فیبرنوری، اینترنت پرسرعت و .

خواهد بود، اظهار کرد: از آنجایی که ماموریت اصلی حوزه فناوری ارتباطات ایجاد توسعه شبکه های ارتباطی است ما این پروژه ها را در سطح استان آماده بهره برداری کرده ایم.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت های حوزه فناوری ارتباطات تنها محدود به کارکرد موبایل نسبت، خاطرنشان کرد: ما قصد داریم تا فعالیت های ارتباطات و فناوری اطلاعات از فضای حقیقی به فضای مجازی نیز آورده شود و رویکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز برهمین اساس تدوین شده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با یادآوری اینکه در سطح استان اردبیل چهار مجموعه زیر نظر اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل فعالیت می کنند، بیان کرد: ما در استان اردبیل بر فعالیت های داره کل پست، مدیریت پست بانک، ارتباطات زیرساخت و اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نظارت داریم و کنترل فعالیت این مجموعه ها بر عهده مجموعه ICT می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 96 میلیارد تومان پروژه ICT در اردبیل

افتتاح 96 میلیارد تومان پروژه ICT در اردبیل