مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 16:402018-01-16فرهنگي

آیت الله سبحانی: انتقاد از خط عثمان طه / قرآن باید خط فارسی چاپ شود


" آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید گفت: لازم است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش، کتاب و استاد مناسب برای آموزش قرآن و حدیث در محیط های آموزشی تدارک ببیند، چراکه از این طریق می توان نسل جدید را با این آموزه ها آشنا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، وی روز سه شنبه در دیدار معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در قم افزود: قرآن و عترت 2 یادگار گرانبهای پیامبر اکرم (ص) هستند که باید در مراکز آموزشی با استفاده از استادان و کتاب های خوب، تدریس شود.

وی بیان کرد: احادیث پیامبر و ائمه معصوم (ع) نزد شیعیان اهمیت بسیاری دارد و لازم است در این زمینه فعالیت های پژوهشی گسترده ای انجام شود، کتاب های حدیثی ما باید از نظر متن، سند و دلالت در نهایت دقت به نگارش درآیند.

وی ادامه داد: با شکل گیری نظام جمهوری اسلامی در ایران، فرصت بسیار خوبی در اختیار محققان علوم قرآن و حدیث قرار گرفته است که پژوهش های گسترده ای را در این حوزه انجام دهند.

آیت الله سبحانی گفت: هم اکنون آیت الله محمد مهدی ری شهری با تشکیل مجموعه های علمی و پژوهشی، قدم های خوبی برای احیای حدیث شیعه برداشته است و این حرکت در حال استمرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سبحانی: انتقاد از خط عثمان طه / قرآن باید خط فارسی چاپ شود

آیت الله سبحانی: انتقاد از خط عثمان طه / قرآن باید خط فارسی چاپ شود