مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 16:212018-01-16سياسي

غفاری خبر داد ضرورت اهتمام ویژه برای سامان پذیرتر کردن اتاق های فکر استانی


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: قانون مداری و آشنایی دانشجویان با حقوق و تعهدات خود در قالب حقوق شهروندی، با توجه به تأکیدات و اهتمام ویژه ای که از سوی دولت محترم در این خصوص وجود دارد، - ضرورت اهتمام ویژه برای سامان پذیرتر کردن اتاق های فکر استانی معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: قانون مداری و آشنایی دانشجویان با حقوق و تعهدات خود در قالب حقوق شهروندی، با توجه به تأکیدات و اهتمام ویژه ای که از سوی دولت محترم در این خصوص وجود دارد، به صورت جدی دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس"، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در آیین معارفه مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی این وزارتخانه، بر ضرورت اهتمام ویژه در جهت بسط و سامان پذیرتر کردن اتاق های فکر استانی تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به شرح وظایف و مأموریت هایی که برای دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی تعریف شده، اظهار داشت: حوزه فرهنگی و اجتماعی، حوزه ای پویاست، به خصوص در فضای دانشگاه های کشور که قلمرو گسترده ای را در برمی گیرد، تنوع بیشتری از فعالیت ها را می طلبد.

وی اتاق های فکر استانی ، کرسی ‎های نظریه پردازی و قانون مداری را از مهم ترین عرصه های پیش روی این دفتر بر اساس تکالیف اسناد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفاری خبر داد ضرورت اهتمام ویژه برای سامان پذیرتر کردن اتاق های فکر استانی

غفاری خبر داد ضرورت اهتمام ویژه برای سامان پذیرتر کردن اتاق های فکر استانی