مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 16:152018-01-16سياسي

راه اندازی بخش پرتودهی گامای پژوهشکده انگور ملایر نیازمند مساعدت مالی


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: طی نشست اخیر با دکتر برومند، معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مساعدت لازم برای هر چه پررونق ترشدن پژوهشکده انگور دانشگاه ملایر را از وی خواستار شدیم .

- حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه در گفت وگو با ایسنا، افزود: در این نشست که نمایندگان ملایر حضور داشتند، ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون شهرستان ملایر و اینکه قطب تولید انگور و کشمش کشور است، ارائه شد و از معاونت مربوطه برای راه اندازی بخش پرتودهی گاما این مجموعه که موجب افزایش کیفیت محصولات شهرستان و اشتغالزایی می شود، مساعدت مالی درخواست شد .

وی با بیان اینکه نیاز است در این زمینه رایزنی هایی با سازمان انرژی اتمی توسط ریاست و معاونت های دانشگاه ملایر صورت پذیرد، ادامه داد: از نظر دکتر برومند در این زمینه مشکل خاصی وجود نداشته و وزارت علوم تمام همت خود را برای نهایی شدن این موضوع انجام خواهد داد .

آزادیخواه اظهار کرد: معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم پیشنهاد داد در مورد راه اندازی بخش پرتودهی دانشگاه ملایر با صندوق مکاتباتی صورت گیرد تا با مشارکت 50 درصد‏ی در این موضوع وارد شده و مابقی آن به بخش خصوصی واگذار شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بخش پرتودهی گامای پژوهشکده انگور ملایر نیازمند مساعدت مالی

راه اندازی بخش پرتودهی گامای پژوهشکده انگور ملایر نیازمند مساعدت مالی