مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 15:102018-01-16سياسي

نمونه های پلاسکو در فارس و شیراز فراوان است


رییس نظام مهندسی استان فارس اعتقاد دارد نمونه های ساختمان پلاسکو در استان فارس و شهر شیراز فراوان است و اگر با دقت نظر و وسواس مواجهه ای کارشناسانه نداشته باشیم، - وقوع حوادثی نظیر پلاسکو دور از انتظار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا نامورچی ظهر سه شنبه 27 دی در یک کنفرانس خبری که همزمان با سالگرد فاجعه ی پلاسکو برگزار شد، به بررسی ابعاد فنی و کارشناسانه ای که عامل وقوع چنین فجایعی است، پرداخت.

وی در خصوص نتایج بررسی های انجام شده توسط کارگروه شناسایی ساختمان های فرسوده بلند مرتبه، گفت: تعداد زیادی از ساختمان های قدیمی و نوساز پتانسیل اینکه فاجعه آفرین شوند، وجود دارد؛ ما خوب تسلیت می گوییم، گریه می کنیم اما حاضر به پیشگیری نیستیم.

او اضافه کرد: خداوند به ما تلنگر می زند اما هوشیار نمی شویم، ما به اندازه کافی قانون داریم اما اینکه تمایل به اجرایی شدن این قوانین وجود دارد، باید بررسی کرد.

نامورچی با اشاره به بازدیدها و کارشناسی ساختمان های بلند مرتبه بیش از 23 متر از سطح زمین، گفت: جمع بندی این بود که 90 درصد از ساختمان هایی که بهره برداری می شود، به حال خود رها شده و حتی وسایل اولیه مقابله با آتش در آنها وجود ندارد.

او با بیان اینکه ساختمان طبق مبحث 22 نیازمند تعمیر و نگهداری دارد، گفت: هر ساختمان نیازمند یک متولی و متخصص فنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمونه های پلاسکو در فارس و شیراز فراوان است

نمونه های پلاسکو در فارس و شیراز فراوان است