مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 15:052018-01-16سياسي

عقب نشینی برادرزاده انور سادات از کاندیداتوری در انتخابات مصر


برادرزاده انور سادات از تصمیم خود برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری آتی مصر صرف نظر و علت این امر را تحولات فضای سیاسی کنونی در کشورش عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الجزیره، محمد انور عصمت سادات، پسر برادر محمد انور سادات، رییس جمهوری پیشین مصر در کنفرانسی خبری در مقر حزب اصلاح و توسعه که وی ریاست آن را بر عهده دارد، گفت: ما فضا را به خوبی مورد بررسی قرار دادیم.

مشکل واقعی این است که آیا ما می توانیم در فضای کنونی که شاهد آن هستیم و آنچه رخ می دهد، ادامه دهیم؟ من معتقدم که پاسخ منفی است.

وی افزود: بر خلاف نظر اعضای کمپین انتخاباتی و تمامی حامیان، تصمیم گرفتیم که در انتخابات شرکت نکنیم و به روند انتخاباتی ادامه ندهیم.

امیدوار هستیم که انتخابات مصر به خوبی پایان یابد.

محمد انور عصمت سادات از بسیاری از سیاست های اقتصادی دولت و اوضاع حقوق بشر و محدود شدن آزادی ها در مصر انتقاد کرد و خواهان آزادی گفتمان سیاسی و گشوده شدن عرصه برای فعالیت سیاسی واقعی شد.

برادرزاده انور سادات گفت که به دلیل مداخله های نیروهای امنیتی و نگرانی نسبت به امنیت جانی اعضای کمپین انتخاباتی خود، نتوانسته کنفرانس خبری خود را در یکی از هتل ها برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی برادرزاده انور سادات از کاندیداتوری در انتخابات مصر

عقب نشینی برادرزاده انور سادات از کاندیداتوری در انتخابات مصر